Friday, 4 May 2012

aku rindu abang :'O



abang , ika rindu abang . tolong la balik bang :'/ ika dah lama tak keluar petang sejak abang pergi tinggal kan ika . abang , nak tahu tak ? kau ngn aku sama weh , mata kita sama . aku happy sangad dapat abang macam kau :'> kau tahu tak , aku dah kurang makan weh , aku nak kau ada dekat dengan aku . baru aku boleh makan . abang , tolong lah datang jumpa aku , sekejap pun takpe bang . takpun , kau bawak lah aku pergi dengan kau sekali . aku nak sentiasa ada dengan kau bang :'/
abang . bila kita boleh makan , jalan-jalan , hangout sama sama lg ? aku nak masa tuh undur balik ! abang , tolong doakan aku berjaya PMR tahun ni tau . aku sentiasa doakan untuk kau . aku tahu kau kad sana lg seronok , tp aku dekat sini merana . aku nak kau bang . aku rindu kau . dah takde sape teman aku dekat rumah . abang ! :'/ ika rindu abang . please datang jumpa ika . walaupun sekejap pun ika dah happy sangad . mesti ada hikmah semuani berlaku kan ? tp kenapa kau bang ? kenapa tak orang lain :'/

# aku sayang abang aku , aku kembar abang aku :'D kau ado ? takde kan -,- so diam *al-fatihah :')

iloveyou abang :'*







No comments:

Post a Comment