Thursday 26 April 2012

accident



arituh , aku dengan eiycha keluar nak pergi rumah danish , than sbelum pergi , aku pergi jumpa ejie dulu , dalam otw nak g umah danish , aku ngn eiycha accident :'/ . mule-mule mat ngn izzi cucuk moto kitorang , time turun bukit . aku takot dyorang langgar moto kitorang , than aku pun speed ah , tah macaMane aku boleh taknampak yg ada orang dekat depan aku tuh , than terus terlanggar pakcik tuh . sumpah sakit doh . kalau boleh aku taknak bawak moto lg :'/ . aku tak salahkan dyorang pasal tuh , lau nak jadi , jadi jugak kenn ? :')

abang ! aku accident weh :'/ kalau lah kau ada sekarang , mesti kau jaga aku mcm aku accident tahun lepas tuh kann ? weh , aku rindu kat kau , aku teruk sekarang , aku nak kau yg ubatkan luka aku :'/ . abang (!) :'/
#al-fatihah :'<

No comments:

Post a Comment